Tilbake til Kundeservice

Samfakturering - spørsmål og svar

Jeg har fått brev om at jeg får strøm og nettleie på samme faktura fra LOS. Hva gjør jeg?
Du trenger ikke foreta deg noe. Dette skjer automatisk.

Kan jeg beholde to regninger, dvs nettleie og strømforbruk på separate regninger?
Det er ikke mulig å splitte strøm og nettleie på to regninger, men vi håper at dette kan bidra til mer oversikt og større forutsigbarhet.

Kan jeg få hytte og bolig på samme regning?
Ja, vi kan hjelpe med å legge alle dine anlegg på en og samme faktura, med strøm og nettleie samlet for begge deler.

Vil en samlet faktura gjøre strømpris eller nettleie dyrere?
En samlet faktura vil ikke påvirke strømprisen din.

Hvor henvender jeg med spørsmål om strømregningen?
Gjelder henvendelsen utsettelse, gebyrer el, kan du ta kontakt med oss -  så hjelper vi deg.

For spørsmål om nettleie, måleravlesning eller lignende vedrørende fakturagrunnlag for nettleien, må du ta direkte kontakt med din netteier.

Hvor skal jeg registrere måleravlesningen?
Registrer måleravslening den første i hver måned til netteier. På denne måten får du fordelt forbruket ditt så riktig som mulig. Nettselskapet videreformidler dine avlesninger til oss som din strømleverandør.

Fant du ikke det du lette etter?