De mest stilte spørsmålene på LOS forutsigbar akkurat nå

Med de dramatiske markedsendringene som har vært denne høsten, har vi forståelse for at flere kunder opplever dette vanskelig. Derfor vil vi gi kunder som har inngått avtale om fastpris for november og desember fornyet mulighet til å angre.

Dersom du har benyttet deg av angreretten,  vil det likevel ta noen dager før du kan se din nåværende avtale i appen igjen. Men vær sikker, du er tilbake på din gamle avtale gjeldende fra og med 1. november. 

Hvis du allerede har sendt oss en skriftlig henvendelse med ønske om å angre og fått saksnummer tilsendt, så er angreretten  registrert hos oss og du trenger ikke gjøre noe mer.

Dersom du allerede har angret deg på avtalen, vil den nye angrefristen også gjelde for deg. Du vil ikke motta bruddgebyr på din neste faktura. 

Ja!

Dersom du har takket ja til LOS forutsigbartilbudet og ønsker å angre, gir du oss beskjed via vårt kontaktskjema. Her skriver du at du ønsker å angre på fastprisen for novebmer og desember. Når du har fått saksnummer er saken din registrert hos oss og du er tilbake på din ordinære avtale fra og med 1. november. 

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Chat med en kundebehandler  

Klikk "chat nå" nede i høyre hjørne

Kontakt oss på telefon 

Tlf: 38 60 85 00

Åpningstid er hverdager mellom 9 - 15


Vi gjør oppmerksom på at samtalene vil bli tatt opp for kvalitetssikring og opplæring. Du som kunde kan reservere deg for opptak. 

Ja!

Dersom du har takket ja til LOS forutsigbartilbudet og ønsker å angre, gir du oss beskjed via vårt kontaktskjema. Her skriver du at du ønsker å angre på fastprisen for novebmer og desember. Når du har fått saksnummer er saken din registrert hos oss og du er tilbake på din ordinære avtale fra og med 1. november. 

Ønsker du å kontakte oss utenfor åpningstid?