Ny Min side

LOS har bygget en helt ny versjon av Min side, for at du skal få bedre oversikt og en enda bedre brukeropplevelse. Nytt design og forbedringer i funksjoner gjør det enklere for deg å få oversikt over ditt strømforbruk og dine strømutgifter.

Dette får du på ny Min side: 

Dagens strømpris
På Min side kan du se dagens strømpris der du bor, og har du en spotprisavtale kan du også se prisen per dag og time. Du får også oversikt over dine faktiske strømkostnader så langt i måneden. Dette er basert på dine siste tilgjengelige forbruksdata, og inkluderer ikke nettleie fra din netteier.

Ditt strømforbruk Du får full oversikt over ditt strømforbruk i perioden du har vært kunde hos oss. Som helt ny kunde vil det ta litt tid før forbruksdata vises, det kommer først etter du har mottatt din første faktura. Med de nye automatiske strømmålerne registreres strømforbruket på timesbasis – og strømfakturaen gjenspeiler dermed ditt reelle strømforbruk time for time dersom du har en spotprisavtale. På Min side kan du se ditt strømforbruk fordelt på time, dag, måned og år.
Med bedre innsikt er det også lettere å se hvor du kan justere eller redusere ditt strømforbruk. Les mer om hvordan du kan bruke strømmen smart og spare penger.

Dine fakturaer Du får oversikt over alle dine fakturaer med fakturaarkiv, betalingsstatus og betalingsmåte, samt din nyeste strømfaktura.

Din strømavtale Du får informasjon om hvilken strømavtale du har – og tilgjengelige tilleggstjenester fra LOS.

Din kundeprofil og samtykker Du kan endre kontaktinformasjon under menypunktet Profil. Her kan du også se og oppdatere dine samtykker til hva slags informasjon du ønsker å motta fra oss.
Mange kunder kontakter oss fordi de savner informasjon om blant annet kundefordeler og arrangementer. Etter nye personvernregler i 2018 kan bare kunder som aktivt gir sitt samtykke motta denne informasjonen og invitasjoner til arrangementer i Dyreparken, Color Line, Kilden og Sørlandsbadet mm.

LOS fordel Hos oss har du en god og trygg strømavtale, og om du benytter deg av tilbudene i vårt fordelsprogram LOS fordel kan du spare tusenvis av kroner! Gjennom hele året får kundene tilbud om opplevelser for store og små, gratis eller med solide rabatter. Du må logge inn på Min side for å bestille kundefordelene.

Kontinuerlig forbedring og utvikling Vi lanserer stadig nye funksjoner på Min side – og tar hensyn til kunders tilbakemeldinger. Om du har testet nye Min side og har innspill – kan du gi oss din tilbakemelding til feedback@los.no


Slik logger du inn

Du logger inn på Min side her med ditt mobilnummer og fødselsdato (DD.MM.ÅÅ). Du vil få tilsendt en kode til mobilen som sikrer trygg innlogging til Min side. Du får en ny kode hver gang du logger inn – og trenger ikke huske kundenummer eller passord som tidligere.

Får du ikke logget inn? Du må bruke mobilnummer og fødselsdato som er det samme som er registrert på ditt kundeforhold. Har du fått nytt mobilnummer – eller står strømavtalen på en annen i din husholdning? Da kan du få hjelp til å endre innloggingsinformasjon ved å chatte med oss (klikk på chat-symbolet nederst på siden) eller kontakte vårt kundesenter.

Husk at du må være aktiv kunde for å få tilgang til Min side. Dersom du nettopp har bestilt strøm fra oss, vil Min side være tilgjengelig så snart du har fått bekreftet at strømavtalen fra LOS er aktiv.

Har du spørsmål om Min side? Finner du ikke det du lurer på eller har andre spørsmål, står vi klare til å hjelpe deg på chat, telefon eller e-post. Våre åpningstider er hverdager mellom 08.30 og 16.00.

Foto: Illustrasjon av nye Min side

Fant du ikke det du lette etter?