Tusen takk for tilliten!

Flere nasjonale undersøkelser av kundetilfredshet i strømbransjen viser at LOS-kunder er mer fornøyde og lojale enn andre strømkunder.

LOS er opptatt av å gi deg som kunde gode opplevelser i møte med oss - og det innebærer blant annet at vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Et eksempel på det er når vi nå utvikler en ny og forbedret Min side, er det basert på tilbakemeldinger og innspill fra kunder. Målet vårt er å gjøre det enkelt for deg å ta gode valg i energihverdagen. 

Norsk kundebarometer er den største målingen i Norge, hvor over 160 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer blir målt på kundeservice. Resultatene i 2018 gir sølvplass til LOS – og bekrefter at kundene våre er både fornøyde og lojale.

- Vi i LOS er stolte av de gode målingene, som viser at arbeidet vi gjør hver eneste dag med å ha kunden og kundeservice i fokus gir resultater. Et omfattende fordelsprogram er også noe mange kunder setter pris på, sier Rolf Bjarne Eriksen som er leder for salg og kundeservice i LOS.

- Er meget fornøyd. Har takket nei til mange andre tilbydere av strøm og sagt jeg er fornøyd med avtalen jeg har.*

* Tilbakemelding fra kunde i vår nyeste kundeundersøkelse.

Fant du ikke det du lette etter?